Mindfulness per a persones estressades

INICI: 26/02/2020

  • Durada: 12 hores, dividides en 6 sessions de 2 hores cada una
  • Dates: 25 de febrer, 4, 11, 18 i 25 de març, i 1 d’abril
  • Horari: De 18:30 a 20:30 hores
  • Lloc: Dharmadhatu. Castillejos, 274 Barcelona
  • Import: 130 €
Taller de Mindfulness

Presentació

El Mindfulness és una eina molt potent per potenciar el benestar i la salut, especialment recomanada per a fer front a situacions d’estrès, d’ansietat, de preocupació o insomni, per posar només uns exemples. Integra les pràctiques de meditació tradicionals amb els coneixements de la psicologia aplicada i la neurociència, i es constitueix com una eina de gran utilitat per aconseguir un grau més elevat d’harmonia i pau amb un mateix.

A qui va dirigit

Aquest taller està dirigit a persones que se sentin sobrepassades per situacions continuades d’estrès, d’ansietat, de malestar i que necessitin aprendre a aturar i a gestionar millor aquest malestar.

El mindfulness és fonamentalment una eina, un recurs, que ben utilitzat ajuda notablement a combatre la sensació de pèrdua de control i ajuda a fer pauses per retrobar-se amb la calma i, des d’aquesta posició, buscar alternatives i opcions per fer front al disconfort i a la inquietud.

Qualsevol persona que sigui capaç de buscar un lloc tranquil ni que sigui per uns minuts, d’aturar-se un moment, respirar fons durant una estona breu, ja te el punt de partida suficient com per a beneficiar-se d’aquest taller.

Objectius

La finalitat d’aquest taller és la de…

  • Conèixer millor què és l’estrès, com es genera i quines conseqüències te en la nostra vida
  • Conèixer què és el mindfulness i entendre’l com un recurs per generar un estat emocional diferent del que se sent quan s’està estressat, i com una eina per assolir un important grau de pau i benestar.
  • Practicar els seus exercicis bàsics
  • Descobrir la seva utilitat per gestionar les dificultats quotidianes

Programa

  • Què és el mindfulness?
  • Com començar la pràctica del mindfulness
  • Com tranquil•litzar la ment amb el mindfulness
  • Com gestionar emocions intenses amb el mindfulness
  • Relació amb un mateix i mindfulness
  • Consells per seguir practicant mindfulness

Metodologia de treball

El taller és eminentment pràctic i vivencial. Hi ha petites explicacions però sobretot el que fem son exercicis, dels que després en fem una valoració. Per això recomanem venir amb roba còmoda i mitjons gruixuts, ja que alguns exercicis es fan estirats a terra, encara que també ens agrada fer Mindfulness a la cadira, ja que creiem que aquesta pràctica s’ha de poder dur a terme en diferents llocs o moments del dia, com per exemple en un viatge en tren, en una cadira en una sala d’espera, o fins i tot dinant o passejant.

D’altra banda hem comprovat que estant descalços, ni que sigui amb mitjons, la sensació de benestar i de comfort es genera amb major facilitat.

A càrrec de…

Susana Serrat. Psicòloga. Col.legiada 17.050. Màster en Mindfulness per la Universidad de Zaragoza. .

Vull inscriure'm al Taller

Inscripció al taller dels dies 26 de febrer a l’1 d’abril de 2020, de 18:30 a 20:30 hores

Si teniu qualsevol dificultat en fer la inscripció ens podeu escriure a secretaria@iesp.cat o ens podeu trucar al 93 215 58 83

També us pot interessar…