Introducció al Mindfulness

INICI: 29/01/2020

  • Durada: 8 hores, dividides en 4 sessions de 2 hores cada una
  • Dates: 29 de gener, 5, 12 i 19 de febrer
  • Horari: De 18:30 a 20:30 hores
  • Lloc: Dharmadhatu. Castillejos, 274 Barcelona
  • Import: 88 €
Taller de Mindfulness

Presentació

El Mindfulness és una eina molt potent per potenciar el benestar i la salut, especialment recomanada per a fer front a situacions d’estrès, d’ansietat, de preocupació o insomni, per posar només uns exemples. Integra les pràctiques de meditació tradicionals amb els coneixements de la psicologia aplicada i la neurociència, i es constitueix com una eina de gran utilitat per aconseguir un grau més elevat d’harmonia i pau amb un mateix.

A qui va dirigit

Sovint els cursos de Mindfulness tenen una durada de prop de 30 hores, el que fa que algunes persones ho vegin com un entrenament una mica llarg. Aquest taller es dirigeix a persones que vulguin fer, simplement, una aproximació al mon del Minfulness dedicant un nombre d’hores més reduït, al nostre entendre suficient com per valorar si aquesta pràctica pot aportar beneficis personal i, aleshores si, potser comprometre’s amb una formació de major durada.

Objectius

La finalitat d’aquest taller és la de…

  • Conèixer què és el mindfulness
  • Practicar els seus exercicis bàsics
  • Descobrir la seva utilitat per gestionar les dificultats quotidianes

Programa

  • Què és el mindfulness?
  • Com començar la pràctica del mindfulness
  • Com tranquil•litzar la ment amb el mindfulness
  • Com gestionar emocions intenses amb el mindfulness
  • Relació amb un mateix i mindfulness
  • Consells per seguir practicant mindfulness

Metodologia de treball

El taller és eminentment pràctic i vivencial. Hi ha petites explicacions però sobretot el que fem son exercicis, dels que després en fem una valoració. Per això recomanem venir amb roba còmoda i mitjons gruixuts, ja que alguns exercicis es fan estirats a terra, encara que també ens agrada fer Mindfulness a la cadira, ja que creiem que aquesta pràctica s’ha de poder dur a terme en diferents llocs o moments del dia, com per exemple en un viatge en tren, en una cadira en una sala d’espera, o fins i tot dinant o passejant.

D’altra banda hem comprovat que estant descalços, ni que sigui amb mitjons, la sensació de benestar i de comfort es genera amb major facilitat.

A càrrec de…

Susana Serrat. Psicòloga. Col.legiada 17.050. Màster en Mindfulness per la Universidad de Zaragoza. .

Vull inscriure'm al Taller

Inscripció al taller dels dies 29 de gener a 19 de febrer de 2020, de 18:30 a 20:30 hores

Si teniu qualsevol dificultat en fer la inscripció ens podeu escriure a secretaria@iesp.cat o ens podeu trucar al 93 215 58 83

També us pot interessar…